top of page

Item List

LIFE OPENS UP

עיצוב טאמבניילס (תמונת רקע) לסדרת הדוקו על חייה של נועה קירל.
בשיתוף עם סוכנות השיווק Peach.

WALK THE TALK

WALK THE TALK היא חברה צעירה שמציעה לימודי אנגלית באופן נגיש - אונליין או טלפונית.
התבקשתי להתאים את המיתוג לקצב החיים המהיר, הצעיר והעירוני.
אחד ממטרות החברה היא לאפשר לימוד תוך כדי שיחת טלפון בפקקים ואפילו בזמן הפסקה מהעבודה או מהלימודים.
ערכי החברה הם מקצועיות לצד קלילות, הומור, רלוונטיות, נגישות וקצב גבוה.

אדיר נחום

אדיר נחום הוא מאלף כלבים בעל הכשרה מקצועית מהגבוהות בארץ. התחומים העיקריים בהם הוא מתמקד הם אילוף כלבים, חינוך גורים ופתרון בעיית התנהגות אצל כלבים. אדיר מקצועי ומחוייב ללקוחותיו. הוא מלווה את הלקוחות שלו כמעט 24/7. אדיר מגיע מתחום החינוך ועובד עם אנשים כל חייו כך שהוא יודע להסביר בסבלנות ובדרכים שונות על מנת שלקוחותיו יבינו כיצד לפעול וירגישו שיש להם על מי לסמוך. משימת המיתוג הייתה להכין לוגו פשוט, קליל וקליט שמעביר את ערכי העסק.

אדם

אדם הם ממתקי גומי מגוואטמלה אשר נוצרו בכפר קטן בהשראת חג יום המתים.
הבקשה הייתה להשתמש בגולגולות (אחד ממאפייני החג) אך לא בצורה הסטנדרטית שלהן.
במחקר מקדים התברר שנשות הכפר אורגות את השמלות הצבעוניות שלהן וכך התקבלה ההחלטה ליצור את הגולגולות בהשראת האריגים.

אלה

אלה היא סטודיו בוטיק לפילאטיס ויוגה במזכרת בתיה, שהתחיל בשיעורי פילאטיס בלבד והתפתח להציע גם שיעורי יוגה ומאמנים נוספים. בעקבות הגדילה, אלה החליטה להתחדש במיתוג שיבטא במדויק את העסק שלה כיום. המוטיב של אור, המזוהה איתה מילדותה כ"ילדת שמש", נבחר להיות חלק מהותי מהלוגו החדש. השמש מסמלת את האנרגיה והקסם שאלה מביאה לכל שיעור ומפגש בסטודיו. המיתוג החדש שואף לשקף את התחושה החיובית והאווירה המיוחדת של הסטודיו.

גאווה בעסקים

גאווה בעסקים היא קבוצה נטוורקינג ייחודית של עצמאיים, בעלות עסקים, פרילנסרים ונותנות שירותים מהקהילה הלהטבא"קית (לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים.ות, א-מיניים/א-בינאריים, קווירים וכל מי שרואה עצמה.ו שייכ.ת)

זיוה קורנפלד

זיוה קורנפלד היא יועצת משכנתאות המספקת ללקוחותיה החלטות משכנתא נכונות שיכולות להשפיע על רמת החיים שלהם. הבחירה בעסקה טובה תעניק להם מרווח נשימה כלכלי, וזה מה שהשירות של זיוה מציע. המיתוג שלה שונה וחדשני, ומשתמש בצורות בסיסיות כמו עיגול, משולש וריבוע, ובצבעים כחול, תכלת ולבן שמסמלים ביטחון, יצירתיות ופשטות. הצורות מסמלות את הניסיון והידע של זיוה, ומדגישות כמה קל לקחת משכנתא בעזרתה. המיתוג משקף את ערכי העסק שלה בצורה מלאה.






טיטאלי

סטודיו טיטאלי הוא סטודיו ליוגה.
משמעות המילה ׳טיטאלי׳ היא פרפר בשפה ההינדית.
בעיצוב שילבתי בין צורת הפרפר לבין האותיות בשפה ההינדית והצבעים שנבחרו הם חום - חיבור לאדמה וסגול - שמתקשר יותר לרוחניות וחיבור לגוף ולנפש.

יעל אופק שמוש

יעל היא אשת מקצוע ייחודית המסייעת לאנשים להתחבר לרוח, לאדמה ולכוחות החיים, ומתמחה בתמיכה לאחר אובדן ואבל. היא עברה כמה אובדנים בחייה, מה שמקנה לה הבנה ואמפתיה עמוקה לאנשים שחוו אובדן. יעל מחוברת לטבע ולעולם הרוחני, ומאמינה שטבע הוא שפת האם שלה ושליחתה היא ללמד שפה זו. הטיפולים שלה כוללים טיולים עם עצירות למיינדפולנס, עבודה אנרגטית, מדיטציה, תקשור ועוד. לאחרונה החלה גם לחנוך אנשים לתקשר בעצמם. המיתוג שלה משדר חום, אמפתיה, אופטימיות וחיבור לטבע, והלוגו מעוצב כעץ טבעי המדגיש תנועתיות ודרך.

לאונרדו

לאונרדו היא חברת יין בוטיק המגיעה היישר מפירנצה שבאיטליה.
הבקשה הייתה לעצב מיתוג יוקרתי, מיוחד ובולט לעין.
לפעמים כאשר מכינים לוגו נוטים ללכת לכיוון שהוא מובן מאליו.
אני אוהבת לעשות מחקר לפני שאני מגיעה לשלב העיצוב.
לאחר מחקר על ההיסטוריה של פירנציה וההבנה שתרבות הרנסנס הייתה מאוד מפותחת שם הוחלט ללכת על לוגו בהשראת פורטרט מאותה התקופה.

מיתוג אירוע

מיתוג למסיבת פורים בקונספט ׳חפלה׳ בצבעי המותג - כחול וכתום עבור חברת clicklogiq.

מרכז נוער הדר

מרכז הנוער משמש כבית שני לכלל הנערים והנערות המתגוררים בשכונת הדר.

bottom of page